مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-25اقتصادي

پرداخت تسهیلات کرونا به 30 هزار کارگاه در فارس


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده کرونا در استان اشاره و اضافه کرد: تاکنون به 30 هزار و 202 کارگاه تسهیلاتی بالغ بر 504 میلیارد و 887 میلیون تومان پرداخت شده و مورد تایید دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده کرونا در استان اشاره و اضافه کرد: تاکنون به 30 هزار و 202 کارگاه تسهیلاتی بالغ بر 504 میلیارد و 887 میلیون تومان پرداخت شده و مورد تایید دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

سهراب مختاری یکشنبه 5 اردیبهشت در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان فارس با بیان اینکه 84 درصد کارگاه های متقاضی تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است، گفت: هنوز بانک های مختلف در فارس کار توزیع 39 میلیارد تومان تسهیلات مربوط به 793 پرونده را نهایی نکرده اند او با بیان اینکه از 15 اسفند 99 تاکنون پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا متوقف شده است، از نظام بانکی خواست تا در پرداخت پرونده های باقی مانده تسریع کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس ادامه داد: از نظر برش پرداختی در شهرستان، شهرستان های قیر و کارزین، مهر، زرین دشت، خنج، فراشبند، ارسنجان، داراب و فیروزآباد بهترین وضعیت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات کرونا به 30 هزار کارگاه در فارس

پرداخت تسهیلات کرونا به 30 هزار کارگاه در فارس