مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-25سياسي

مرحله سوم واکسن کوو ایران برکت / تزریق به مینو محرز و حسینعلی شهریاری


مرحله سوم تست انسانی این واکسن روی 20 هزار نفر در 6 شهر تهران، بوشهر، شیراز، کرج، مشهد و اصفهان انجام می شود.

ثبت نام داوطلبان مرحله سوم این واکسن ایرانی از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و رییس ستاد اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام شب گذشته در صفحه توییتر خود اعلام که بیش از 32 هزار نفر تمایل خود را برای ورود به این طرح پژوهشی اعلام کردند.

ثبت نام داوطلبان این طرح مطالعاتی از دو مسیر در حال انجام است و علاقه مندان در رده سنی 18 تا 75 سال می توانند با تماس با سامانه 4030 یا از طریق نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن) آی گپ تمایل خود را اعلام و وارد این طرح مطالعاتی شوند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده اردیبهشت و خرداد ماه 1400 زمانی است که مرحله سوم مطالعه انسانی این واکسن در جریان خواهد بود.

فاز 2 مطالعات بالینی اولین واکسن ایرانی کرونا تولید شده در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 25 اسفند ماه 1399 با تزریق روی دو داوطلب در هتل ارم تهران آغاز شد.

تعداد داوطلبان این مرحله 280 نفر هستند که بیشتر آنان وارد این مطالعه شده اند، همچنین 200 نفر از این افراد زیر 50 سال و بقیه هم بالای 50 سال هستند.

تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی اولین واکسن کرونا ایرانی از 9 دی ماه آغاز و تا 30 بهمن این واکسن به تمام داوطلبان این مرحله تزریق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله سوم واکسن کوو ایران برکت / تزریق به مینو محرز و حسینعلی شهریاری

مرحله سوم واکسن کوو ایران برکت / تزریق به مینو محرز و حسینعلی شهریاری