مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-25حوادث

تهیه موادمخدر در 5 دقیقه دروغ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در حاشیه طرح ظفر 11 در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته ماری جوانا در اولویت مصرف قرار داشت، - حسنوند گفت: تهیه موادمخدر در حال حاضر بیشتر از نیم ساعت طول می کشد و اینکه می گویند در 5 دقیقه امکانپذیر بوده، دروغ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در حاشیه طرح ظفر 11 در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته ماری جوانا در اولویت مصرف قرار داشت، اظهار کرد: مواد مخدر نوظهور دیگری هم وجود دارد که بردن نام معذوریم چراکه ممکن است بردن نام آن ها جوانان را جذب کند.

وی درخصوص قیمت مواد مخدر، گفت: قیمت مواد مخدر ثابت است و نسبت به سال گذشته تغییر نکرده، اما نسبت به 98 و 97 تغییر کرده است.

سرهنگ حسنوند درخصوص دسترس پذیری جوانان به مواد مخدر بیان کرد: یکی از گلایه های پلیس بحث خلاء قانونی است، اگر بخواهیم همین حالا اقدام به خرید مواد مخدر کنیم بیش تر از نیم ساعت مواد مخدر پیدا می شود، اما برخی می گویند در کمتر از 5 دقیقه مواد در دسترس است که اشتباه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه موادمخدر در 5 دقیقه دروغ است

تهیه موادمخدر در 5 دقیقه دروغ است