مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-04-25سياسي

تکمیل زنجیره پرورش شتر در خراسان جنوبی اولویت دارد


تکمیل زنجیره پرورش شتر در راستای سودآوری و درآمدزایی برای فعالان این حوزه باید در اولویت امور قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: تکمیل زنجیره پرورش شتر در راستای سودآوری و درآمدزایی برای فعالان این حوزه باید در اولویت امور قرار گیرد.

حمید ملانوری، امروز یکشنبه 5 اردیبهشت در نشست بررسی وضعیت پیشرفت تعهدات استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درخصوص تحقق تفاهم نامه اجرای طرح هاب (مرکز منطقه ای) شتر ضمن تشکر از این ستاد برای اقداماتی که در زمینه اجرای تعهدات خود در تفاهم نامه انجام داده است، افزود: انعقاد تفاهم نامه به معنای روشن کردن مسیر و ارائه راهکارهای لازم برای انجام طرح هایی همچون هاب شتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مفاد تفاهم نامه منعقده در این زمینه تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه، استان مکلف به تامین زیرساخت ها شده که به جهت اهمیت موضوع، تحقق این تعهدات در دستور کار دستگاه ها قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با هماهنگی دستگاه های مرتبط و هم افزایی بین بخشی، این تعهدات به طور کامل اجرایی می شود و با توجه به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در راستای تحقق این طرح، وظایفی دارد لذا اصرار بر این است که این حوزه هم به تعهدات خود عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره پرورش شتر در خراسان جنوبی اولویت دارد

تکمیل زنجیره پرورش شتر در خراسان جنوبی اولویت دارد