مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-25اقتصادي

فعالیت کمیته احیای واحدهای تعطیل در زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان، از گام عملیاتی اتاق بازرگانی زنجان برای تحقق شعار سال با فعالیت گسترده تر کمیته احیای واحدهای تعطیل خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی زنجان، از گام عملیاتی اتاق بازرگانی زنجان برای تحقق شعار سال با فعالیت گسترده تر کمیته احیای واحدهای تعطیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه فرد پیش از ظهر امروز (5 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به تدوین و جمع بندی برنامه های اتاق در راستای تحقق شعار سال، اظهار کرد: این برنامه ها با نظرخواهی و جمع بندی پیشنهادات فعالان بخش خصوصی و برنامه ریزی اتاق زنجان به مسئولان ذی ربط ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی کمیته احیای واحدهای تعطیل و راکد، یکی از برنامه ها و اقدامات اتاق زنجان طی سال گذشته بود، ابراز کرد: در راستای تحقق شعار سال و پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان زنجان، این کمیته با رویکرد تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها به صورت گسترده تری در سال جدید فعالیت های خود را پیگیری می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه پارسال کمیته احیای واحدهای تولیدی تعطیل و راکد استان زنجان در بخش های مختلفی فعالیت خود را پیگیری کرد، ادامه داد: این کمیته با احصای آمار واحدهای تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کمیته احیای واحدهای تعطیل در زنجان

فعالیت کمیته احیای واحدهای تعطیل در زنجان