مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-25سياسي

جنبش نجباء: 90 درصد حملات به منطقه سبز بغداد کار آمریکایی ها بود


رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء گفت که آمریکایی ها برای گمراه کردن افکار عمومی به خودزنی در عراق دست می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ علی الاسدی رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء  از تلاش آمریکا و ی با تکرار موضع این جنبش مبنی بر پرهیز از ورود به صحنه رقابت های سیاسی، تأکید کرد: ما در روند سیاسی کنونی مشارکت نداریم، اما فعالیت سیاسی داریم و ویژگی های کلی و عمومی مطلوب جهت گزینش در انتخابات را اعلام کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین علی الاسدی ضمن اشاره به اینکه هدف از تشکیل شورای سیاسی نُجَباء، رصد رویدادها و مشکلات سیاسی عراق است، هشدار داد: برآورد ما از احتمال دخالت آمریکا و انگلیس در انتخابات آتی عراق حکایت می کند.

وی با یادآوری آنکه جنبش نُجَباء قبلا یک برنامه فراگیر و منسجم برای توسعه خدمات اجتماعی را به عادل عبدالمهدی (نخست وزیر سابق عراق) پیشنهاد داده بود، اضافه کرد: ما با مصطفی الکاظمی نیز دیدار داشتیم و او وعده اصلاحات داد، اما به قولش عمل نکرد؛ زیرا وامدار جریانات مجازی و فیسبوکی است که با ناآرام کردن خیابان ها، او را روی کار آورده اند.

رییس شورای سیاسی نُجَباء در بخش دیگری از این گفت وگو، درباره حملات گاه وبیگاه به سفارت آمریکا در بغداد گفت: 90 درصد این حملات، کار مقاومت نبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نجباء: 90 درصد حملات به منطقه سبز بغداد کار آمریکایی ها بود

جنبش نجباء: 90 درصد حملات به منطقه سبز بغداد کار آمریکایی ها بود