مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-04-25اقتصادي

اصلاح قوانین اقتصادی مهمترین رویکرد تحقق شعار سال است


نایب رییس هیات مدیره اندیشکده صفا با بیان اینکه ریشه مشکلات اقتصادی و واحدهای صنعتی، قوانین دست و پا گیر است، گفت: اصلاح قوانین اقتصادی مهمترین رویکرد برای تحقق شعار سال در مانع¬زدایی و پشتیبانی از تولید است.

- محمدحسین فنایی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد اظهار کرد: صنایع در دهه گذشته چالش های زیادی داشتند که عمده ترین آن مربوط به بانک ها است که قوانین ضد و نقیص هم در این زمینه زیاد بوده است.

وی با بیان این که سال های زیادی از تصویب بعضی از قوانین و مقررات در حوزه صنعت و معدن گذشته و با توجه به تغییر شرایط اقتصادی و به مرور زمان باید مورد اصلاح و بازنگری قرار گیرند افزود: این موضوع از مطالبات فعالان صنعت و معدن است م سال جاری که عنوان مانع زدایی ها را یدک می کشد فرصت بسیار مناسبی است تا به این موضوع توجه شود.

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: متاسفانه رویکردی که در بانک ها وجود دارد و سودهایی که از تولید می گیرند به عنوان مانع تولید به شمار می رود ضمن این که حداکثر سود در بانکهای جهانی شش درصد است این در حالی است که در ایران حساب و کتاب درستی در نرخ بهره بانکی وجود ندارد و در مواردی تا 36 درصد و قبلا تا 42 درصد نیز دریافت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قوانین اقتصادی مهمترین رویکرد تحقق شعار سال است

اصلاح قوانین اقتصادی مهمترین رویکرد تحقق شعار سال است