مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-25سياسي

آمادگی صددرصدی ناجا برای انتخابات/مقابله قاطعانه با قاچاق در دستورکار


جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا هوشمندانه مأموریت خود را دنبال می کند از آمادگی صد در صدی پلیس برای انتخابات پیش رو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) با حضور فرماندهان (روسای قرارگاه) که جهانی و .

مواجهه هستیم، بنابراین نیروی انتظامی نیز در این شرایط در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه مسئولیت خطیری به عهده دارد.

وی تاکید کرد: بحمداله نیروی انتظامی به پشتوانه تجربه، اشرافیت بالا و برنامه ریزی های اصولی بدون هیچ گونه دغدغه ای آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و امن است.

*مشارکت بالای مردم در انتخابات جانشین فرمانده ناجا به اهتمام ویژه به تاکیدات رهبری در موضوع انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: براساس برآوردهای اجتماعی و نگاهی به گذشته متوجه می شویم که ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی در طول تاریخ، به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها حضور مقتدرانه داشته اند، چرا که در فطرت این ملت شریف روحیه حق طلبی وجود دارد.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 حضور مقتدرانه مردم استکبار را ناامید کرد، به گونه ای که در آن روزها با تدابیر و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و حضور مردم یوم الله 9 دی خلق شد؛ مردم شریف ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صددرصدی ناجا برای انتخابات/مقابله قاطعانه با قاچاق در دستورکار

آمادگی صددرصدی ناجا برای انتخابات/مقابله قاطعانه با قاچاق در دستورکار