مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-25سياسي

استقبال از پیشنهادات ایران در زمینه حقوق بشر


نماینده جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون مستقل دائمی حقوق بشر سازمان همکاری اسلامی از استقبال و عدم مخالفت اعضای این کمیسیون از پیشنهادات حقوق بشری ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفدهمین نشست کمیسیون مستقل دائمی حقوق بشر سازمان همکاری اسلامی OIC-IPHRC با حضور سید حسین رضوانی، نماینده جمهوری اسلامی ایران، در جده و به صورت مجازی برگزار شد.

رضوانی در تشریح نشست چهار روزه کمیسیون مذکور، اظهار داشت: در این نشست علاوه بر بحث موضوعی (ارتقا حقوق بشر معلولین) به سایر موضوعات مانند حقوق بشر زنان، حقوق کودکان، حق توسعه، مقابله با اسلام هراسی، وضعیت حقوق بشر اقلیت های مسلمان در کشورهای غیر عضو، وضعیت مسلمانان در میانمار، جمهوری آفریقای مرکزی، اروپا و آمریکا، عملکرد ساز کارهای نظارتی OIC بر وضعیت حقوق بشر در جامو و کشمیر در اشغال هند نیز پرداخته شد.

نماینده کشورمان در کمیسیون مستقل دائمی حقوق بشر سازمان همکاری اسلامی در خصوص حضور فعال ایران در این نشست، تصریح کرد: ضمن مشارکت محتوایی در اکثر قریب به اتفاق موضوعات دستور کار، علاوه بر تبیین و تحلیل مستند حقوق معلولین از منظر اسلام بر اساس نصوص قرآنی و سیره پیامبر مکرم اسلام (ص) 7 پیشنهاد مطرح شد که با موافقت و یا عدم مخالفت سایر اعضای کمیسیون مواجه و در سند نهایی و بیانیه مطبوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از پیشنهادات ایران در زمینه حقوق بشر

استقبال از پیشنهادات ایران در زمینه حقوق بشر