مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-25بين الملل

نمایندگان پارلمان اروپا فریب خوردند و با دیپ فیک جلسه گذاشتند!


سیاستمداران انگلیسی، هلندی، لتونیایی، استونیایی و لیتوانیایی توسط فردی که با فناوری دیپ فیک یا جعل عمیق خود را در تماس تصویری به جای یکی از مخالفان دولت روسیه جا زده بود، - نمایندگان پارلمان اروپا فریب خوردند و با "دیپ فیک" جلسه گذاشتند! سیاستمداران انگلیسی، هلندی، لتونیایی، استونیایی و لیتوانیایی توسط فردی که با فناوری "دیپ فیک" یا "جعل عمیق" خود را در تماس تصویری به جای یکی از مخالفان دولت روسیه جا زده بود، فریب خوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، برخی نمایندگان پارلمان اروپا با تماس تصویری از جانب فردی مواجه شدند و فریب خوردند که خود را با بهره گیری از فناوری دیپ فیک به جای لئونید ولکوف سیاستمدار مخالف دولت روسیه و از نزدیکان الکسی ناوالنی جا زده بود.

طی روزهای اخیر افرادی که به نظر می رسد از فیلترهای جعل عمیق (Deep Fake) برای تقلید از چهره های مخالفان دولت روسیه در تماس های ویدیویی استفاده می کنند، به نمایندگان پارلمان اروپا مراجعه کرده اند.

نمایندگان پارلمان هلند، مانند همکاران انگلیسی و بالتیکی خود از طریق یک تماس تصویری با برنامه زوم با فردی که با استفاده از جعل عمیق خود را رییس ستاد رهبر مخالفان روسیه به نام الکسی ناوالنی جا زده بود، گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان پارلمان اروپا فریب خوردند و با دیپ فیک جلسه گذاشتند!

نمایندگان پارلمان اروپا فریب خوردند و با دیپ فیک جلسه گذاشتند!