مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-04-25حوادث

کشف سنگ های قیمتی قاچاق در فرودگاه امام (ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری در خصوص جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) حین کنترل مسافران خروجی به مقصد دبی به محتویات کیف همراه یک مسافر مشکوک می شوند.

- فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا از کشف سنگ های برلیان میلیاردی از مسافر خروجی به دوبی در فرودگاه امام(ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری در خصوص جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) حین کنترل مسافران خروجی به مقصد دبی به محتویات کیف همراه یک مسافر مشکوک می شوند.

وی ادامه داد: پس از بررسی های لازم با حضور کارشناسان قاچاق و متخصص پلیس آن فرودگاه، مقدار 150 گرم سنگ برلیان که در داخل شامپو و کیف دستی این مسافر جاسازی شده بود کشف و به دلیل عدم ارائه اسناد مثبته، ضبط شد.

فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا ارزش تقریبی این سنگ ها را برابر نظر کارشناسان بیش از پنج میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: مسافر حامل برلیان های قاچاق دستگیر و همراه با پرونده انتظامی به مراجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سنگ های قیمتی قاچاق در فرودگاه امام (ره)

کشف سنگ های قیمتی قاچاق در فرودگاه امام (ره)