مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-04-25سياسي

اصلاحات همراهی سیاسی با «روحانی» نداشت


دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: هیچ گاه اصلاحات همراهی سیاسی با شخص روحانی نداشته که این همراهی بخواهد کمرنگ شود یا نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پخش زنده اینستاگرامی سلسله نشست های بررسی و تحلیل انتخابات ریاست جمهوری 1400، درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز برای اظهار نظر زود است، کسانی نماینده مجلس هستند که تازه آمدند و آشنایی کامی با ضرورت ها ندارند.

ایده های به تعبیر خودشان انقلابی و ایده آلی دارند اما باید دید این ایده ها تا کجا می تواند محقق و به یک قانون برای اجرا مبدل شود.

وی افزود: تا امروز به غیر از بررسی بودجه مورد خاصی برای بررسی نبوده و امیدواریم بعد از این شاهد اقدامات عملیاتی از جانب نمایندگان مجلس باشیم.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درباره عملکرد نمایندگان فراکسیون امید در دوره قبل مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آنچه که گذشته را نباید مورد نقد یک جانبه و غیر منصفانه قرار داد چرا که سودی ندارد.

مجلس آن دوره اگرچه هم با مشکلات بسیاری از داخل و خارج مواجه بود؛ اما درگیر برخی بازی های سیاسی نیز شده بود که شاید مانع اقدامات مفید شد.

کرباسچی تلاش و پیگیری مدیران اجرایی را راه حل بسیاری از مشکلات دانست و عنوان کرد: اینکه تکلیف و برنامه یک کشور مشخص نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات همراهی سیاسی با «روحانی» نداشت

اصلاحات همراهی سیاسی با «روحانی» نداشت