مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 02:052021-04-25اقتصادي

خواب عمیق پروژه ها در کهگیلویه/زخم هایی که از کلنگ ها بر زمین ماند


زخم پروژه های نیمه کاره بر تن رنجور کهگیلویه سال هاست در انتظار نسخه درمانگر است؛ آیا فریادرسی هست؟ - خبرگزاری فارس-طیبه سادات سعادتی نیک/ کهگیلویه را می توان سرزمین وعده های عملی نشده و کلنگ های بی سرانجامی خواند که به زمین زده شده و بر زمین مانده است.

زخم زمین برای آغاز عملیات طرح های عمرانی و اقتصادی سال هاست در انتظار نسخه درمانگر است؛ طرح های کلنگ زنی شده که خبر از تحول و اشتغال می داد در پیچ و خم وعده های تکمیل معلق مانده و بلا تکلیف به حال خود رها شده است.

پتروشیمی، آبرسانی به زمین های حومه غربی دهدشت، نیروگاه سیکل ترکیبی، تأمین آب چهار شهر، باند اضطراری فرودگاه، مطلعه و احداث سدها، احداث مراکز درمانی، جاده ها و زیرساخت های شهری نمونه هایی از طرح و پروژه های نیمه تمام در کهگیلویه است که اگر یک درصد آنها هم به مرحله آغاز بکار و تولید می رسید در رشد و توسعه اقتصادی نقش مهمی داشت.

فرصت اشتغال تعریف شده در چنین طرح های تا 10 هزار نفر تخمین زده می شود با این حال کلنگ های به زمین زده همچنان بر زمین مانده است نظاره گر تغییر و تحولات سیاسی است و زخم چرکین بیکاری التیامی ندارد.

آغاز عملیات پروژه ها در کهگیلویه گاه قدمتی به درازای 2 دهه دارد حکایت پروژه های نیمه تمامی که بخشی ملی، استانی و تعدادی شهرستانی است دولت های مختلف ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب عمیق پروژه ها در کهگیلویه/زخم هایی که از کلنگ ها بر زمین ماند

خواب عمیق پروژه ها در کهگیلویه/زخم هایی که از کلنگ ها بر زمین ماند