مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-04-25اقتصادي

150 میلیارد تومان صرف اشتغالزایی نیازمندان استان ایلام شد


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سال گذشته 150 میلیارد تومان صرف اشتغالزایی نیازمندان استان ایلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد عصر یکشنبه در نشست با کارکنان حوزه اشتغال و خودکفایی دفتر استان که به صورت ویدئو کنفرانس با روسای ادارات و کارشناسان اشتغال ادارات شهرستانی برگزار گردید بیان کرد:: بر اساس هدف گذاری و برنامه ریزی صورت گرفته امسال حجم فعالیت های اشتغال زایی این نهاد برای مددجویان در استان بیش از دوبرابر سال گذشته خواهد بود.

وی ایجاد اشتغال از طریق طرح راهبری شغلی را یکی از برنامه های کمیته امداد در این حوزه برشمرد و گفت: نیمی از طرح های اشتغالزایی که امسال برای مددجویان و نیازمندان ایجاد می شود از طریق راهبران شغلی خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه سال گذشته بیش از 150 میلیارد تومان صرف اشتغالزایی نیازمندان استان شد و در زمینه ایجاد اشتغال ایلام یکی از چهار استان برگزیده کشور بوده است، افزود: در همین مدت بیش از 2 هزار خانواده مددجو از طریق برنامه های اشتغالزایی توانستند به توانمندسازی برسند.

موسی نژاد تصریح کرد: به همت کارکنان حوزه اشتغال این نهاد سال گذشته دو ماه قبل از پایان سال، 100 درصد برنامه هدف گذاری شده در زمینه اشتغال محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیارد تومان صرف اشتغالزایی نیازمندان استان ایلام شد

150 میلیارد تومان صرف اشتغالزایی نیازمندان استان ایلام شد