مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-04-25اقتصادي

13 دانشگاه سطح یک به سازمان سنجش نامه نوشتند/ ظرفیت پذیرش دکتری کاهش یافت


معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به نامه 13 دانشگاه سطح یک به سازمان سنجش درباره آزمون دکتری 1401 گفت: در این نامه تاکید کرده ایم که سهم مصاحبه دکتری افزایش یابد.

- شجاع احمدوند در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مرحله دوم آزمون جامع دکتری 1400 توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ما یک الگویی از سال قبل داریم که امسال نیز باید طبق آن عمل کنیم و بسیار بعید است که این روند دچار تغییرات شود.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه ممکن است زمان بندی این بخش از آزمون با تغییر روبرو شود، افزود: حقیقت این است که امسال قرار بود که 60 درصد آزمون به مصاحبه اختصاص یابد که متاسفانه سازمان سنجش این کار را انجام نداد.

با این وجود ضمن اینکه امیدواریم این کار در سال آینده حتما انجام شود، بالاجبار امسال نیز روال کار بر مبنای همان 50 – 50 (50 درصد آزمون کتبی و 50 درصد مصاحبه) سابق خواهد بود.

با سیستم کنونی سنجش و پذیرش دانشجوی دکتری مخالفیم شجاع احمدوند با بیان اینکه دانشگاه علامه با سیستم کنونی سنجش و پذیرش دانشجوی مقطع دکتری مخالف است، ادامه داد: ما معتقدیم که اصولا روش کنونی، شیوه قابل استناد، قابل اعتماد و کارآمدی برای سنجش میزان آگاهی و دانش داوطلب مقطع دکتری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 دانشگاه سطح یک به سازمان سنجش نامه نوشتند/ ظرفیت پذیرش دکتری کاهش یافت

13 دانشگاه سطح یک به سازمان سنجش نامه نوشتند/ ظرفیت پذیرش دکتری کاهش یافت