مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-26اقتصادي

اصلاح مصوبه خانه باغ در انتظار تصمیم شورای شهر آینده تهران


پس از گذشت بیش از 2 سال از اجرای مصوبه خانه باغ و عدم استقبال شهروندان تهرانی از آن، آنچنان که معاون شهردار اذعان داشته است، این مصوبه نیاز به بازنگری و اصلاح دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شد که به بررسی مصوبه خانه باغ شورای پنجم پرداخت.

در این گزارش با اشاره به اینکه مصوبه شورای پنجم برای صیانت از باغات تهران نه تنها از تخریب باغات جلوگیری نکرده که در بطن خود به دلیل بی توجهی به منافع مالکان و تصمیم گیری دریک فضای تخیلی، بدون در نظر گرفتن واقعیات ساخت و ساز در تهران و اقتصاد مسکن، حل معضل تخریب باغات را به آینده ای مبهم سپرده است گفته شد: بسیاری از پرونده های این زمین ها به دلیل مشخص نبودن رویکرد شورای شهر و نحوه تصمیم گیری نهایی در این زمینه معطل ماند.

آمارهای ارائه شده از سوی معاونت شهرسازی و معماری نیز که عنوان کرده است: طی سال 99 هیچ مالکی برای دریافت پروانه ساخت در این پهنه ها اقدام نکرده و این رقم در سال 98 تنها یک مورد بوده است نیز بر این استدلال صحه گذاشت و افزون بر این معاون شهرسازی شهرداری تهران نیز به صورت تلویحی این مصوبه را زیر سوال برد.

عبدالرضا گلپایگانی در نشست خبری دو روز پیش خود در پاسخ به این سوال که بعد از تصویب مصوبه خانه باغ و لغو برج باغ چند پروانه ساخت اخذ شده است گفت: تعداد خیلی کم است و دلیلش جریان قدرتمندی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح مصوبه خانه باغ در انتظار تصمیم شورای شهر آینده تهران

اصلاح مصوبه خانه باغ در انتظار تصمیم شورای شهر آینده تهران