مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-26پزشكي

نگران شیوع کرونای هندی هستیم


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: یکی از دلایلی که کشور هند شرایط فاجعه باری را تجربه می کند این است که تا پیش از این پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها در آن رعایت نمی شد.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: یکی از دلایلی که کشور هند شرایط فاجعه باری را تجربه می کند این است که تا پیش از این پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها در آن رعایت نمی شد.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار کرد: هنوز هم به جز اشتهارد و طالقان که در وضعیت نارنجی قرار دارند مابقی شهرستان های استان قرمز هستند.

وی با اشاره به اینکه همه ما نگران شیوع کرونای هندی در کشور هستیم، گفت: سرعت انتقال این ویروس در مقایسه به سویه های قبلی بیشتر است و کشندگی بالایی هم دارد.

بابایی توضیح داد: مردم در این شرایط باید با حساسیت بیشتری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در مکان های عمومی و سربسته، حفظ بهداشت دست و رعایت فاصله اجتماعی را فراموش نکنند.

این مسئول گفت: یکی از دلایلی که کشور هند شرایط فاجعه باری را تجربه می کند این است که تا پیش از این پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها در آن رعایت نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران شیوع کرونای هندی هستیم

نگران شیوع کرونای هندی هستیم