مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-26فرهنگي

معرفی شیراز و اوز به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از معرفی شهرهای اوز و شیراز در قالب شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر به ترتیب در حوزه مد، لباس و حوزه هنرهای تجسمی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از معرفی شهرهای اوز و شیراز در قالب شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر به ترتیب در حوزه مد، لباس و حوزه هنرهای تجسمی خبر داد.

صابر سهرابی دوشنبه 6 اردیبهشت به خبرنگاران گفت: آیین معرفی نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی برگزار و عضویت 60 شهر در نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر اعلام شد و از این میان شهر اوز استان فارس به عنوان شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در حوزه مد و لباس و شهر شیراز استان فارس در حوزه هنرهای تجسمی شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرهنگ و ارشاد فارس، سهرابی گفت: بحث شبکه شهرهای خلاق سال هاست که در مجامع بین المللی مطرح است و از قرن 21 یعنی از سال 2004 توسط سازمان یونسکو به صورت مستمر و سالانه در مجموعه ای از موضاعات شهرهایی اعلام می شود؛ اما آن چه در راستای کلان برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه ششم توسعه که بر اقتصاد درون زا تاکید می کرد، تلاش شده تا شبکه ای داخلی و ملی راه اندازی شود که از درون آن شبکه شهرهایی به عنوان شهرهای خلاق جهانی معرفی شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شیراز و اوز به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر

معرفی شیراز و اوز به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر