مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-26سياسي

حکم خلع ید معدن قزل قیه کردستان اجرا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدحسین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان از اجرای حکم خلع ید معدن قزل قیه در شهر سریش آباد کردستان خبر داد و گفت: - حجت الاسلام سیدحسین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان از اجرای حکم خلع ید معدن قزل قیه در شهر سریش آباد کردستان خبر داد و گفت: حکم مربوط به خلع ید بهره بردار معدن که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شاکی پرونده بود، پس از طی تشریفات قانونی اجرا گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدحسین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان از اجرای حکم خلع ید معدن قزل قیه در شهر سریش آباد کردستان خبر داد و گفت: حکم مربوط به خلع ید بهره بردار معدن که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شاکی پرونده بود، پس از طی تشریفات قانونی اجرا گردید.

رییس کل دادگستری استان کردستان اظهار کرد: با اجرای حکم خلع ید بهره بردار معدن قزل قیه، این معدن به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تحویل داده شد و هرگونه اقدام یا تصمیم گیری در خصوص معدن با ستاد اجرایی است.

گفتنی است، معدن قزل قیه یکی از معادن مرغوب سنگ مرمر است که در شهر سریش آباد استان کردستان واقع شده و با اینکه بهترین و گران قیمت ترین نوع سنک مرمر از آن استخراج می شود، مردم این شهر سهمی از منابع معدنی نداشته و در محرومیت به سر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم خلع ید معدن قزل قیه کردستان اجرا شد

حکم خلع ید معدن قزل قیه کردستان اجرا شد