مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-26اقتصادي

هتل «صخره ای» چشم انتظار فعالیت سرمایه گذار/ قول نماینده برای پیگیری اتمام پروژه


هتل صخره ای با گذشت حدود 24 سال از شروع ساخت همچنان نیمه تمام باقی مانده، به گفته مسئولان موانع فعالیت مجدد سرمایه گذار در این پروژه رفع شده و حالا باید سرمایه گذار پای کار بیاید.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هتل صخره ای خرم آباد نزدیک به 24 سال است عملیات اجرایی آن نیمه کاره مانده و تاکنون بارها از سوی مسئولان از روند اجرای این پروژه انتقاد شده است.

هتل صخره ای از نمادهای ناراحت کننده کار گردشگری است این در حالیست که طی سال های اخیر با توقف عملیات اجرایی این پروژه انتقادات از آن دوچندان شده به گونه ای که مردم لرستان از این پروژه به عنوان پروژه ای تاریخی یاد می کنند.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در رابطه با این پروژه گفته است: هتل صخره ای خرم آباد از نمادهای ناراحت کننده کار گردشگری در لرستان است.

وی، عنوان کرد: این پروژه سالهاست که به همین گونه باقی مانده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ما باید این پروژه را تعیین تکلیف کنیم، افزود: باید با سرمایه گذار این پروژه هماهنگ کنیم تا زمینه آغاز فعالیت پروژه فراهم شود.

سرمایه گذار باید ساخت پروژه را شروع کند اسد عبدالهی معاون استاندار لرستان در سخنانی با مهر، اظهار داشت: متأسفانه تا کنون حداقل سه نفر مالک این پروژه بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل «صخره ای» چشم انتظار فعالیت سرمایه گذار/ قول نماینده برای پیگیری اتمام پروژه

هتل «صخره ای» چشم انتظار فعالیت سرمایه گذار/ قول نماینده برای پیگیری اتمام پروژه