مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-26پزشكي

واکنش دانشگاه علوم پزشکی در خصوص شایعات قطعی برق در بیمارستان امام علی (ع)


به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرزقطع برق در بیمارستان امام علی (ع) برای هیچ یک از بیماران خطر و آسیبی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، به نقل دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی، در خصوص اتفاق قطع برق بیمارستان امام علی (ع) که صبح روز گذشته، چهارم اردیبهشت رخ داده بود، اظهار کرد: قطعی برق در بیمارستان امام علی (ع) هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشته و آسیبی به هیچ یک از  بیماران وارد نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: تمامی دستگاه های اکسیژن ساز، ونتیلاتور، دستگاه های بیهوشی مجهز به تجهیزات پشتیبان برق رسان بوده و به محض قطع شدن برق شهری، در کسری از ثانیه، تجهیزات پشتیبان برق رسان دستگاه ها فعال می شوند و روند درمان بیمارانی که به دستگاه های تنفسی و یا دیگر دستگاه ها متصل هستند بدون وقفه ادامه می یابد.

فتحی یادآور شد: قطعی موقتی برق خللی بر روند درمانی هیچ یک از بیماران وارد نکرده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی ادامه داد: مشکل قطعی برق بیمارستان  به سرعت  پیگیری و برطرف شد و خوشبختانه هیچ گونه مشکل و آسیبی  برای بیماران ایجاد نشده است؛ در حال حاضر مشکل قطعی برق کاملا برطرف شده و شرایط بیمارستان عادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانشگاه علوم پزشکی در خصوص شایعات قطعی برق در بیمارستان امام علی (ع)

واکنش دانشگاه علوم پزشکی در خصوص شایعات قطعی برق در بیمارستان امام علی (ع)