مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-26اقتصادي

خرید و فروش میلیونی جواب تست کرونا/ پول بده نتیجه دلخواهت رو بگیر!


مدت هاست که کاربران فضای مجازی از جعل نتیجه تست کرونا در برخی آزمایشگاه های کشور می نویسند و موجی از انتقادات نسبت به این موضوع به راه افتاده است.

- گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس: چند ماه بود که خبر های غیررسمی درباره خرید و فروش جواب آزمایش اعلام کرد که این خبر را رد نمی کند، اما گزارشی نیز در این باره دریافت نکرده است؛ او معتقد بود که در آزمایشگاه ها سامانه های نظارتی وجود دارد که به صورت مرتب و دوره ای آن ها را رصد می کند.

این در حالی است که مدیر کل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت خبر داد که گزارشاتی در زمینه تخلفاتی نظیر فروش تست منفی کرونا برای مسافران از سوی برخی آزمایشگاه های خصوصی، به طور رسمی و غیررسمی و حتی از طریق آزمایشگاه ها دریافت شده است! هزینه 2 تا 5 میلیون تومانی برای منفی شدن تست کرونا! مدت هاست که کاربران فضای مجازی از جعل نتیجه تست کرونا در برخی آزمایشگاه های کشور می نویسند و موجی از انتقادات نسبت به این موضوع به راه افتاده است.

یکی از کاربران توییتر در این باره نوشت: تا جایی که من خبر دارم، بعضی از نمایندگی های کلینیک های کلان با گرفتن مبالغ سرسام آور به جای اینکه ترشحات بینی را بگیرند، نوک برای معاینه به آزمایشگاه روانه می کنند و نتیجه آن خود به خود منفی می آید! کاربر دیگری نیز درباره جعل و فتوشاپ ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش میلیونی جواب تست کرونا/ پول بده نتیجه دلخواهت رو بگیر!

خرید و فروش میلیونی جواب تست کرونا/ پول بده نتیجه دلخواهت رو بگیر!