مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-26سياسي

رسانه ها چراغ انتخابات را روشن کنند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: فضای انتخاباتی هنوز بین عامه مردم شکل نگرفته فعلاً در جمع نخبگان سیاسی وجود دارد به همین علت رسانه ها باید چراغ انتخابات را بین عموم روشن کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین جلسه مشترک شورای روابط عمومی های استان و کمیته اطلاع رسانی انتخابات در محوطه استانداری قزوین برگزار شد.

منوچهر حبیبی در این جلسه با اشاره به آخرین روند انتخابات استان بیان کرد: برنامه های مربوط به انتخابات روند عادی خود را داشته و 28 خرداد یک انتخابات پر حجم و عظیم و سرنوشت ساز پیش رو داریم.

وی گفت: دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در واقع یک نوسازی در بدنه اجرایی کشور به وجود خواهد آورد و در عرصه بین المللی قطعاً بازخوردهای فراوانی خواهد داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه 30 هزار نفر عوامل اجرایی جهت انتخابات پیش رو باید ساماندهی شوند عنوان کرد: انتخابات کار بسیار سنگینی است و همه باید کمک کنند و در همین راستا فرایند انتخابات بر اساس روز شمار در حال انجام است.

حبیبی اظهار کرد: در بحث انتخابات شورای شهر و روستا، در هر 28 شهر استان انتخابات برگزار خواهد شد و 164 نفر در شورای شهر ثبت نام کرده اند که تحصیلات 86 درصد آنها در انتخابات شورای شهر بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها چراغ انتخابات را روشن کنند

رسانه ها چراغ انتخابات را روشن کنند