مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-04-26سياسي

تعرفه ویزیت پزشکان باز هم گران شد!


رییس سازمان نظام پزشکی استان همدان از افزایش 10 درصدی تعرفه ویزیت پزشکان خبر داد و گفت: تعرفه ویزیت در صورت استفاده از نسخه نویسی الکترونیکی 30 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/همدان رییس سازمان نظام پزشکی استان همدان از افزایش 10 درصدی تعرفه ویزیت پزشکان خبر داد و گفت: تعرفه ویزیت در صورت استفاده از نسخه نویسی الکترونیکی 30 درصد افزایش داشته است.

دکتر علیرضا مدرکیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال 1400 تعرفه ویزیت پزشکان نسبت به آخرین تغییر سال 99، 10 درصد افزایش پیدا کرده اما در صورت استفاده از نسخه نویسی الکترونیکی این افزایش تعرفه به 30 درصد می رسد.

وی تصریح کرد: طبق مصوبات مجلس شورای اسلامی، دولت موظف است پیگیر برنامه نسخه نویسی الکترونیکی باشد و امسال با جدیت این مسئله در حال پیگیری است به همین علت برای تشویق پزشکان به منظور استفاده از این طرح، افزایش 30 درصدی تعرفه ویزیت را برای آنها در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه ما پیشنهاد دادیم که اگر امکان دارد این مابه التفاوت 20 درصدی از جیب مردم پرداخت نشود، توضیح داد: طی صحبت هایی که با رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان و مدیرکل بیمه سلامت استان داشتیم، پیشنهاد دادیم این مابه التفاوت توسط سازمان های بیمه گر یا ارگانی پرداخت شود تا مردم هزینه زیادی متحمل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه ویزیت پزشکان باز هم گران شد!

تعرفه ویزیت پزشکان باز هم گران شد!