مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-04-26سياسي

محکومیت برگزارکنندگان مراسم ختم در اسدآباد به تهیه 3000 ماسک


شش نفر از افرادی که اقدام به برگزاری مراسم دفن و ختم در شهرستان کرده بودند، به جریمه تهیه 3000 ماسک استاندارد براساس نظر دانشکده علوم پزشکی برای بیماران کرونایی و کادردرمان محکوم شدند.

- ایسنا/همدان دادستان اسدآباد گفت: شش نفر از افرادی که اقدام به برگزاری مراسم دفن و ختم در شهرستان کرده بودند، به جریمه تهیه 3000 ماسک استاندارد براساس نظر دانشکده علوم پزشکی برای بیماران کرونایی و کادردرمان محکوم شدند.

محمد شیرزادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تخطی از مصوبات ستاد کرونا موجبات اعمال جریمه یا اعلام جرم خواهد بود، اظهار کرد: تاکنون در این رابطه برای 9 نفر کیفرخواست صادر و برای تعیین مجازات به دادگاه ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه با برگزار کنندگان مراسم های تجمعی ختم و عروسی برخورد می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون در شرایط محدودیت ها هیچ گونه مراسم تجمعی ختم و عروسی مبنی بر مراسم های زیرزمینی در شهرستان اسدآباد نداشته ایم و معمولاً به صورت علنی بوده که نسبت به این موارد اعلام جرم شده است.

شیرزادی افزود: در حال حاضر 15 فقره پرونده در دست رسیدگی قرار دارد که از جمله این پرونده ها می توان به پرونده علیه داماد، پدر داماد و پدر عروس اشاره کرد که قبل از ماه رمضان اقدام به برگزاری عروسی کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت برگزارکنندگان مراسم ختم در اسدآباد به تهیه 3000 ماسک

محکومیت برگزارکنندگان مراسم ختم در اسدآباد به تهیه 3000 ماسک