مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-26سياسي

گام های مهم سازمان ثبت اسناد در ترویج مالکیت معنوی و کمک به تجاری سازی


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سال های اخیر در محور الکترونیکی کردن خدمات ثبتی و ترویج مالکیت معنوی و کمک به تجاری سازی، گام های مهمی برداشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم روز جهانی بزرگداشت مالکیت معنوی (IP Day) صبح امروز (ششم اردیبهشت ماه) به همت مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با همکاری سازمان جهانی مالکیت معنوی برگزار شد.

در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور محمد حسن کیانی رییس مرکز مالکیت معنوی، آقای اندرو آنگ، مدیرکل دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه وایپو، خانم ورنیکا بادار، از بخش مالکیت معنوی و اکوسیستم نوآوری وایپو و آقای محمود اصفهانی نژاد، مشاور دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه وایپو برگزار شد، پیام تصویری ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیرکل سازمان جهانی مالکیت معنوی پخش شد.

اهتمام ویژه به حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در سازمان ثبت اسناد خداییان در این پیام ویدئویی به نمایندگی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان متولی مالکیت صنعتی در کشور و نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی مالکیت معنوی، روز جهانی مالکیت معنوی را تبریک گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های مهم سازمان ثبت اسناد در ترویج مالکیت معنوی و کمک به تجاری سازی

گام های مهم سازمان ثبت اسناد در ترویج مالکیت معنوی و کمک به تجاری سازی