مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-26سياسي

آقای ظریف به کجا چنین شتابان؟


ای کاش آقای ظریف که این همه بد و بیراه به حاج قاسم سلیمانی و روسیه در این مصاحبه گفته، چهارکلمه هم علیه آمریکا و دوستانش به ویژه کری می گفت که او را به این روز سیاه انداخته اند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس ــ یادداشت؛ محمّدکاظم انبارلویی: مصاحبه آقای ظریف وزیر محترم خارجه با سعید لیلاز حاوی مطالب مهمی از فهم وی از سیاست خارجی، مذاکره با آمریکا و مناسبات ایران با مسکو و .

است.

ناکامی دولت در اجرای تلقی کرد، خیلی عجیب نیست.

این اقدام را می توان در کنار ترور دانشمندان هسته ای، خرابکاری در تأسیسات هسته ای، خسارت محض عمدتا دستاوردهای برجام و وضعیت اقتصادی کشور انفجار یک بمب صوتی به منظور راه اندازی یک جنگ روانی در داخل دانست.

مسئول نهاد ترتیب دهنده این مصاحبه که یکی از مقامات امنیتی با امنیتی ترین مقام کابینه است چند هدف را هم زمان در این مصاحبه و نوع گویش آن دنبال کرده است: 1- شارژ کارت اعتباری برای مذاکره در وین 2- اخلال در روابط با روسیه که یکی از نقاط تنفس کشور در برابر تحریم ها و فشار آمریکاست 3- تهمت به حاج قاسم و نادیده گرفتن زحمات شهادت گونه شهدای حرم در حفظ امنیت ملی 4- دور زدن همه نقدهای مشفقانه سیاست خارجی و هو کردن آن کل مصاحبه 7 ساعته وزیر محترم خارجه و نیز قسمت پخش شده در رسانه داعشی اینترنشنال و رسانه های دشمن در چند ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ظریف به کجا چنین شتابان؟

آقای ظریف به کجا چنین شتابان؟