مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-04-27سياسي

ساماندهی جاده سنتو دغدغه مشترک مردم و مسئولان اشکذر یزد


فرماندار و رییس شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اشکذر با بیان این مطلب که ساماندهی جاده سنتو یکی از دغدغه های مسئولان مربوطه در شورای ترافیک شهرستان است، - بر مدیریت هماهنگ در کنترل ترافیک بین دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

هادی هادی نسب در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اشکذر که روز دوشنبه 5 اردیبهشت برگزار شد، با بیان این که ساماندهی جاده سنتو یکی از دغدغه های مسئولان مربوطه در شورای ترافیک شهرستان است، اظهار کرد: این مهم، با تلاش و هماهنگی همه دستگاه ها برطرف می شود که البته موکد بر مدیریت هماهنگ در کنترل ترافیک بین دستگاه های اجرایی هستیم.

وی با اشاره به نقش مطالبه گری مردم در توسعه و پیشرفت جامعه تصریح کرد: اگرچه مطالبه گری و پاسخ خواهی مردم پتانسیل خوبی برای پاسخ گویی و حساس تر کردن مؤسسات عمومی است، اما مسئولان نیز باید نماینده مردم در مؤسسات باشند و با تقویت صدای مردم برای اصلاح و بهبود وضعیت جامعه تلاش کنند.

فرماندار اشکذر با بیان این که یکی از مطالبات مردمی اصلاح نامگذاری برخی تابلوهاست، تاکید کرد: انتظار می رود ادرات راهداری و حمل ونقل جاده ای و راه و شهرسازی شهرستان در اسرع وقت این مطالبه به حق مردمی را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی جاده سنتو دغدغه مشترک مردم و مسئولان اشکذر یزد

ساماندهی جاده سنتو دغدغه مشترک مردم و مسئولان اشکذر یزد