مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-04-27سياسي

آغازعملیات ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مهریز به زودی


صباغیان نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی به زودی در مهریز خبر داد.

- ایسنا/یزد صباغیان نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی به زودی در مهریز خبر داد.

محمد رضا صباغیان در کارگروه توسعه شهرستان با اشاره به اینکه کلنگ ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی چندماه پیش به زمین زده شده و مطالبات مردم مهریز و مسئولان است، اظهار کرد: اعتبار سال 1400 برای ساخت آن گذاشته شده و طراحی آن در حال انجام و به محض ابلاغ اعتبار ساخت آن شروع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری در ادامه مدیر کل نوسازی مدارس استان از تکمیل 12 مدرسه خیری در مهریز تا سال تحصیلی 1401 و تجهیز چند مدرسه مهریز در سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: 12 مدرسه خیری در مهریز در حال ساخت و تکمیل شدن هست و تا سال تحصیلی هزارو چهارصدویک به بهره برداری می رسد و مدارس نیازمند به تجهیزات در مهریز به میزو نیمکت و صندلی و.

مجهز می شوند.

مشکل حوزه حمل و نقل رانندگان مهریزی از دیگر موضوعی بود که در این کارگروه مطرح شد و با گلایه زارعزاده فرماندار و حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز و شرکت حمل و نقل رانندگان مواجه و خواستار رسیدگی به مشکلات این قشر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازعملیات ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مهریز به زودی

آغازعملیات ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مهریز به زودی