مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-27بين الملل

محکم ترین دژ مأرب فتح شد/ انصارالله در 3 کیلومتری شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه الاخبار در گزارشی با اشاره به فتح الطلعه الحمراء به عنوان مستحکم ترین و بزرگترین دژ حامی شهر مأرب به دست نیرو های صنعا آورده است: - پیروزی های و پیشروی های نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن در اطراف مأرب ادامه دارد و آن ها لحظه به لحظه به فتح این شهر راهبردی و مهم که آزادسازی آن به مثابه اعلام شکست جنگ ریاض علیه یمن خواهد بود، نزدیک و نزدیک تر می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه الاخبار در گزارشی با اشاره به فتح الطلعه الحمراء به عنوان مستحکم ترین و بزرگترین دژ حامی شهر مأرب به دست نیرو های صنعا آورده است: فتح الطلعه به مثابه فرصتی برای ارتش و کمیته های مردمی یمن برای حرکت با سرعت بیشتر به سوی شهر مأرب است.

فتح الطلعه الحمراء به عنوان مهمترین دژ مأرب و بزرگترین آن به دست نیرو های صنعا، عقربه های ساعت آزادسازی شهر را به سمت و سویی سوق داده است که هرگز امکان بازگشت به عقب نیست حتی اگر نیرو های وابسته به ائتلاف سعودی و امارات همه نیرو های خود را جمع کنند.

مرحله پس از فتح الطلعه الحمراء مانند قبل از آن نخواهد بود چه از حیث مواضعی که در دسترس تر برای ارتش و کمیته های مردمی یمن خواهد بود یا امکان سیطره بر جاده امدادی راهبردی یا تسلط آتشباری بر تپه های باقیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکم ترین دژ مأرب فتح شد/ انصارالله در 3 کیلومتری شهر

محکم ترین دژ مأرب فتح شد/ انصارالله در 3 کیلومتری شهر