مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-27سياسي

کاندیدای اصلاح طلبان هنوز مشخص نیست


هنوز کاندیدای خاصی در سطح ملی از طرف اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری که در مورد آن اجماع داشته باشند، معرفی نشده است.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: هنوز کاندیدای خاصی در سطح ملی از طرف اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری که در مورد آن اجماع داشته باشند، معرفی نشده است.

حیدر علی حجتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در استان اصفهان جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به شکل مجازی مرتب برگزار می شود و احزاب مختلف اصلاح طلب کاندیداهایی را برای شورای اسلامی شهر معرفی کرده اند، اما خبرهای خوبی در مورد تأیید صلاحیت های این داوطلبان در هیات های اجرایی به گوش نمی رسد که جا دارد در این باره تجدید نظر شود.

وی افزود: ستاد انتخابات شوراهای اصلاح طلبان تشکیل شده است و تا حدی که قانون اجازه دهد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و ترغیب آنان به رأی دادن فعالیت می کند.

البته مشکلات کرونا هم مانع تحرکات بیشتر سیاسی و انتخاباتی می شود و بیشتر سعی می کنیم در شبکه های مجازی توجه مردم به انتخابات را جلب کنیم و چون انتخابات شوراها به شکل محلی است بهتر می توان فعالیت انتخاباتی کرد.

عضو هیات رییسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان درباره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: هنوز کاندیدای خاصی در سطح ملی از طرف اصلاح طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای اصلاح طلبان هنوز مشخص نیست

کاندیدای اصلاح طلبان هنوز مشخص نیست