مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-04-27سياسي

تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 10 هزار سواد آموز در دوره های سواد آموزی کردستان


معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان با تشریح عملکرد این حوزه در سال 99، تحت پوشش قرار دادن 10 هزار و 300 سواد آموز و تولید محتوای آموزشی دوره های سواد آموزی را از مهم ترین اقدامات سال گذشته عنوان کرد .

- ایسنا/کردستان معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان با تشریح عملکرد این حوزه در سال 99، تحت پوشش قرار دادن 10 هزار و 300 سواد آموز و تولید محتوای آموزشی دوره های سواد آموزی را از مهم ترین اقدامات سال گذشته عنوان کرد .

رمضان یوسفی امروز سه شنبه در نشست شورای معاونین اداره کل با اشاره به سختی و طاقت فرسا بودن کار در حوزه سواد آموزی به خصوص در ایام شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: جذب و نگهداشت افراد یکی از مشکلات پیش روی فعالیت های سواد آموزی در دوران کرونا است.

یوسفی با بیان اینکه در ایام کرونا آموزش هیچ وقت تعطیل نشد و آموزش رسمی دانش آموزان در بستر مجازی و با راه اندازی شبکه دانش آموزی شاد جریان پیدا کرد، عنوان کرد: این امکان در حوزه سواد آموزی به دلیل عدم برخورداری سواد آموزان از ابزار و امکانات ارتباطی و دشواری آموزش از طریق فضای مجازی امکان پذیر نشد .

معاون سواد آموزی استان در ادامه گزارشی از پوشش تحصیلی دوره ه های سواد آموزی در سال 99 ارایه کرد و از تحت آموزش قرار گرفتن 10 هزار و 300 نفر از سواد آموزان خبر داد و گفت : بر اساس حجم ابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 10 هزار سواد آموز در دوره های سواد آموزی کردستان

تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 10 هزار سواد آموز در دوره های سواد آموزی کردستان