مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-27سياسي

حرکت تمام قوا در مسیر سیاست های رهبری راه نجات کشور از مشکلات است


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: تنها راه نجات کشور این است که تمام قوا، نیروهای مسلح، امکانات و تفکرات در راستای سیاست های مقام معظم رهبری حرکت کنند و گوش به فرمان ولایت باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار در بازدید از سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش سپاه پاسداران در مراحل حساس و بزنگاه های سرنوشت ساز اظهار داشت: سپاه همواره از تمام توان خود برای رفع کمبودها و نقایص استفاده کرده و در اجرای فرامین رهبری پیشتاز بوده و بالاترین و بهترین خدمات را ارائه کرده است.

وی با اشاره به اثرگذاری سپاه در بحران های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای سپاه در آن دوران ایثارگرانه از جان خود گذشتند و تا آخرین روز جنگ، در جبهه ها حضور اثرگذار داشتند.

جوکار ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس نیز هم در دوران سازندگی و هم در عرصه محرومیت زدایی، اقدامات بسیار شگرف و عظیمی توسط سپاه به کشور و مردم ارائه شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: سپاه پاسداران نهادی است که با وجود تمام توطئه های دشمنان، در هر دوره و مقطع زمانی علاوه بر اینکه با این توطئه ها مقابله کند، توانسته سرمایه های اجتماعی نظام را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت تمام قوا در مسیر سیاست های رهبری راه نجات کشور از مشکلات است

حرکت تمام قوا در مسیر سیاست های رهبری راه نجات کشور از مشکلات است