مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-27سياسي

آغاز واکسیناسیون سالمندان در مشهد/ نیازی به مراجعه حضوری نیست


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: مرحله دوم واکسیناسیون کرونا، ویژه افراد بالای 80 سال در خراسان رضوی از امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدعوت می شوند.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی افراد فاقد پرونده الکترونیک باشند خاطر نشان کرد در این زمینه مقرر شده توسط سامانه های طراحی شده از سوی وزارت اقدام و در اولین فرصت به اطلاع عموم رسانده شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: واکسیناسیون در نظام شبکه بهداشت در سراسر کشور به صورت رایگان انجام خواهد شد و هیچ گونه وجهی برای ثبت نام و تزریق واکسن پرداخت نمی شود.

مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اظهارکرد: 61 هزار سالمند بالای 80 سال در مناطق تحت پوشش دانشگاه حضور دارند که به ترتیب واکسیناسیون آنها انجام می شود.

محمد احمدیان خاطر نشان کرد: 17 هزار نفر از سالمندان بالای 80 سال مبتلا به حداقل یک بیماری زمینه ای هستند از همین رو در دستورالعمل اجرایی واکسیناسیون پیشنهاد می شود که افراد دارای بیماری های زمینه ای سریع تر از بقیه واکسن را دریافت کنند.

وی بیان کرد: فراخوان از سوی مراکز جامع خدمات سلامت انجام می شود و در 230 مرکز جامع خدمات سلامت پاک با رعایت فاصله گذاری اجتماعی واکسیناسیون انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون سالمندان در مشهد/ نیازی به مراجعه حضوری نیست

آغاز واکسیناسیون سالمندان در مشهد/ نیازی به مراجعه حضوری نیست