مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-04-27حوادث

550 تن انواع نهاده های دامی قاچاق در آمل کشف شد


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 550 تن انواع نهاده های دامی قاچاق به ارزشی بالغ بر 30 میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید و مقابله با احتکار و عرضه انواع کالای قاچاق، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از عرضه انواع نهاده های دامی قاچاق در آن شهرستان با خبر شدند.

وی، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، مأموران موفق شدند متهم را که اقدام به عرضه انواع نهاده های دامی قاچاق و تقلبی در آن شهرستان می کرد، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در ادامه اجرای این مأموریت، پس از هماهنگی های قضایی، مأموران پلیس امنیت عمومی و امنیت اقتصادی آمل متهم را دستگیر کردند.

سردار میرزایی در ادامه اذعان داشت: مأموران با همکاری کارشناسان اداره صمت و جهاد کشاورزی شهرستان آمل، در بازرسی از محل نگهداری و دپوی کالا توسط نامبرده در مجموع 550 تن کالا شامل، انواع خوراک دام و طیور وارداتی قاچاق، انواع کود شیمیایی کشاورزی و پودر سنگ کشف کردند.

این مقام انتظامی همچنین از کشف 100 هزار عدد کیسه خالی با مارک یکی از شرکت های معتبر داخلی که متهم اقدام به جعل عنوان آن کرده بود در بازرسی از محل خبر داد و اظهار داشت: کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 تن انواع نهاده های دامی قاچاق در آمل کشف شد

550 تن انواع نهاده های دامی قاچاق در آمل کشف شد