مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-27اقتصادي

رکورد شکنی صندوق ضمانت صادرات ایران در سال 1399


صندوق ضمانت صادرات ایران در راستای تحقق شعار سال گذشته ودر جهت جهش تولید و توسعه صادرات در سال 1399علیرغم فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه، - اخبار شرکت ها: به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران این صندوق در سال گذشته، با رکورد سه میلیارد و پانصد وشصت وسه میلیون دلار بالاترین میزان پوشش ریسک های سیاسی و تجاری صادرکنندگان در کشور را طی ادوار گذشته فعالیت 50 ساله خود به ثبت رساند که نسبت به سال پیش از آن رشد 35 درصدی را نشان می دهد .

پیش از آن رکورد پوشش های صادراتی صندوق ضمانت صادرات ایران مربوط به سال 1388 بود که حدود سه میلیارد و200 میلیون دلار پوشش های صادراتی ارائه شده بود.

همچنین ضریب پوشش صادرات (سهم پوشش صندوق از صادرات غیرنفتی) در12ماهه سال 1399، به 10% رسید که بالاتر از متوسط این شاخص در میان کشورهای اسلامی و در حال توسعه به شمار می رود .

صندوق ضمانت صادرات ایران در سال گذشته معادل 5/10 میلیون دلار خسارت به صادرکنندگان در جهت تسهیل روند صادراتی آنان پرداخت نمود و 3/7 میلیون دلارنیز میزان بازیافت خسارت در سال گذشته بوده است.

برنامه های عملیاتی سال 1400 صندوق ضمانت صادرات ایران با توجه به شعار تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها در نظر دارد با تمرکز بر توانمند سازی صادرکنندگان خرد ومتوسط شرکتها مدیریت صادرات و کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد شکنی صندوق ضمانت صادرات ایران در سال 1399

رکورد شکنی صندوق ضمانت صادرات ایران در سال 1399