مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-27پزشكي

90 درصد هزینه بستری بیماران کرونایی را بیمه ها پرداخت می کنند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: در حال حاضر 90 درصد هزینه بستری بیماران کرونایی توسط بیمه ها پرداخت می شود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: در حال حاضر 90 درصد هزینه بستری بیماران کرونایی توسط بیمه ها پرداخت می شود.

دکتر بهمن روشنی در نشست خبری امروز (7 اردیبهشت) با اشاره به ارتقا تجهیزات استان در بحث درمان بیماران کرونایی گفت: خوشبختانه نسبت به پیک قبلی تجهیزات بهتری داریم که این امر در بحث درمان بیماران کرونایی بسیار به ما کمک می کند.

وی از پیش بینی 1800 تخت برای بستری بیماران کرونایی در موج جدید خبر داد و افزود: پیش بینی ما این است که در بدترین حالت تعداد بیماران بستری به حدود 1800 نفر برسد و برای همین این تعداد تخت آماده شده که فاز به فاز و در صورت نیاز به مجموعه درمان بیماران کرونایی اضافه می شود.

وی افزود: در بحث راه اندازی بیمارستان صحرایی فعلا تصمیم گیری زود است، چرا که هم اکنون از 1800 تخت پیش بینی شده 800 مورد آن اشغال شده و فعلا زمان لازم است تا بخواهیم با توجه به روند بیماری در این باره تصمیم گیری کنیم.

7000 بیمار خاص و صعب العلاج داریم/ واکسیناسیون این گروه ها ظرف روزهای آینده شروع می شود روشنی در ادامه در خصوص نحوه واکسیناسیون بیماران خاص و صعب العلاج گفت: در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد هزینه بستری بیماران کرونایی را بیمه ها پرداخت می کنند

90 درصد هزینه بستری بیماران کرونایی را بیمه ها پرداخت می کنند