مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-04-27سياسي

مالیات اصناف را در شرایط سخت کرونا تحت فشار قرار ندهد


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان امور مالیاتی نباید اصناف را در شرایط کرونایی در منگنه گذاشته و بیش از این بر دامنه مشکلات آنها بیفزاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه تعطیلی های گسترده ای دست زده و در حقیقت حفظ سلامتی مردم را بر کسب درآمد خود ارجح دانستند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در چنین شرایطی بهتر است امور مالیاتی و مسئولان بیمه ای کشور تدبیری درست در کاهش و تعدیل مبالغ مالیاتی و بیمه ای در نظر بگیرند تا فعالان اقتصادی بیش از این در تنگنای اقتصادی نباشند.

نظری به مشکلات پیش روی سرمایه گذاران برای حضور در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: با تدبیر مجلس و کمیسیون اقتصادی مقرر شده مشوق های خاص برای سرمایه گذاران با هدف حضور در مناطق محروم در نظر گرفته شود که امیدواریم در بودجه 1400 همه این قالب ها و مشوق ها شکل عملیاتی به خود بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: نمونه و نظیر این مشوق ها اعمال تخفیف ویژه در بخش مالیاتی، بیمه ای، صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات کم بهره است که خود این عوامل باید در شرایط کرونایی با تدبیری مناسب و راهکاری درست در نظر گرفته شده و به عنوان بسته پیشنهادی برای سرمایه گذاران ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات اصناف را در شرایط سخت کرونا تحت فشار قرار ندهد

مالیات اصناف را در شرایط سخت کرونا تحت فشار قرار ندهد