مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 15:202021-04-27بين الملل

ارتش آمریکا خواهان لغو محرمانگی و اطلاعات بیشتر از روسیه و چین شد


سایت آمریکایی پولیتیکو گزارش داد، سازمان اطلاعات آمریکا در حال بررسی درخواست فرماندهان ارتش برای لغو محرمانگی و افشای اطلاعات بیشتر درباره روسیه و چین به عنوان بخشی از تقابل در جنگ اطلاعات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پولیتیکو به نقل از منابع خود گزارش داد، نمایندگان 9 فرماندهی نیروهای مسلح آمریکا در سال 2020 در پیامی به آژانس اطلاعاتی این کشور درخواست کردند اطلاعات بیشتری را که قابل انتشار در راستای مقابله با رویکرد خبیثانه کشورهای دیگر باشد، در اختیارشان قرار دهد.

طبق گزارش مذکور، براساس پیام نظامیان، واشنگتن تنها در صورت مبارزه علنی به خاطر حقیقت علیه کسانی که آمریکا را در قرن 21 به چالش می کشند می تواند به حمایت از سوی هم پیمانانش دست یابد.

فرماندهان ارتش بر لزوم این که تصاویر ماهواره ای بیشتر در دسترس باشند خواستار انتشار تصاویری شدند که رویکرد خصمانه را مستدل کنند.

کارمند سابق پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد: فرماندهان نظامی اطلاعات لازم را یا دریافت نمی کنند یا دیر دریافت می کنند و در برخی موارد اطلاعات حالت محرمانه دارند و امکان انتشار آنها نیست.

کری بینگن، معاون سابق وزیر دفاع در امور اطلاعات و امنیت که از پیام فرماندهان ارتش مطلع شده گفت، روس ها و چینی ها اطلاعات را به عنوان سلاح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آمریکا خواهان لغو محرمانگی و اطلاعات بیشتر از روسیه و چین شد

ارتش آمریکا خواهان لغو محرمانگی و اطلاعات بیشتر از روسیه و چین شد