مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-04-27بين الملل

معترضان ترکیه ای، اخراج آمریکایی ها و بستن «اینجرلیک» را خواستار شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با شدت گرفتن واکنش های مقام های آنکارا علیه اقدام واشنگتن در به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه در سال 1915 توسط امپراطوری عثمانی، - معترضان ترکیه ای، اخراج آمریکایی ها و بستن اینجرلیک را خواستار شدند معترضان ترکیه ای در رد اقدام واشنگتن در به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه در سال 1915 ضمن برپایی تظاهرات، اخراج آمریکایی ها از پایگاه هوایی اینجرلیک را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با شدت گرفتن واکنش های مقام های آنکارا علیه اقدام واشنگتن در به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه در سال 1915 توسط امپراطوری عثمانی، تعدادی از معترضان ترکیه ای نیرو های نظامی آمریکا از پایگاه هوایی اینجرلیک را خواستار شدند.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا شامگاه شنبه چهارم اردیبهشت ماه، نسل کشی ارامنه در دوران امپراطوری عثمانی را به رسمیت شناخت و گفت: هر سال در این روز، ما کسانی که در نسل کشی ارامنه در دوران عثمانی کشته شدند را یادآوری می کنیم .

وی افزود، در 24 آوریل 1915، یک میلیون و پانصد هزار ارمنی توسط امپراطوری عثمانی قتل عام شدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، تعدادی از معترضان ترکیه ای با تجمع در برابر پایگاه هوایی اینجرلیک در استان آدنا علیه این اقدام دولت آمریکا تظاهرات کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان ترکیه ای، اخراج آمریکایی ها و بستن «اینجرلیک» را خواستار شدند

معترضان ترکیه ای، اخراج آمریکایی ها و بستن «اینجرلیک» را خواستار شدند