مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-28سياسي

گفتمان انقلابی باید بتواند به پرسش های افکار عمومی پاسخ دهد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: گفتمان انقلابی باید بتواند پاسخگوی پرسش های افکار عمومی باشد و هیچ ابهامی را در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور باقی نگذارد.

- حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با است، تلاش کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه به منظور تحقق این امر لازم است اقدامات به صورت گفتمانی صورت گیرد، ادامه داد: در این راستا گفتمان انقلابی باید بتواند به زبان نسل جوان امروز کشور که همگی متولدین پس از انقلاب و به طور خاص دهه 1370 و 1380 هستند آشنا بوده و به زبان آنان سخن بگوید در غیر این صورت اگر زبان این نسل فهم نشود، بدون شک ارتباط با ایشان برقرار نخواهد شد.

وی افزود: گفتمان انقلابی باید بتواند پاسخگوی پرسش های افکار عمومی باشد و هیچ ابهامی را در مسیری که برای پیشرفت و آبادانی کشور طرح ریزی کرده است باقی نگذارد که لازمه این امر نیز وجود راهکارهای متنوع، آسان و سریع برای پاسخگویی، ارتباط نزدیک و در میدان با مردم، فعال شدن رسانه ها و حضور مستمر فعالان این جریان در میان مردم و رفع سوالات و ابهامات است.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: گفتمان حزب اللهی باید توان دفاع عقلانی از خود را داشته باشد و در مواجهه با شبهاتی که گفتمان های رقیب مطرح کنند، بدون پاسخ نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان انقلابی باید بتواند به پرسش های افکار عمومی پاسخ دهد

گفتمان انقلابی باید بتواند به پرسش های افکار عمومی پاسخ دهد