موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-28بين الملل

خلیلزاد: طالبان مانع تراشی کند، تحریم می شود


نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان گفت، جنبش طالبان اگر برای رسیدن به صلح افغانستان مانع تراشی کند، از سوی آمریکا و متحدانش تحریم و منزوی می شود.

- نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان گفت، جنبش طالبان اگر برای رسیدن به صلح افغانستان مانع تراشی کند، از سوی آمریکا و متحدانش تحریم و منزوی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، زلمای خلیلزاد، فرستاده ویژه آمریکا در امور افغانستان در جریان حضور در کمیته روابط خارجی سنا همچنین گفت، طالبان باید بپذیرد که در صورت مانع تراشی در توافق صلح بین دو گزینه انزوا و تحریم گزینه دیگری وجود ندارد.

اگر در سازش مانع تراشی کند و به دنبال اصرار بر اقدامات خشن باشد، نه فقط از سوی آمریکا بلکه از سوی متحدان ما در منطقه و شرکایمان نیز تحریم و منزوی می شود.

خلیلزاد همچنین به بیان این نکته پرداخت که توافق صلح افغانستان که به امضای طالبان و آمریکا رسیده، بهترین توافق بر اساس شرایطی است که ارائه شده است.

تحت این شرایط و با تمایل آمریکا برای خروج نیروهایش از افغانستان، توافق به دست آمده بهترین توافق ممکن با طالبان بوده است.

وی ادامه داد، اگر رهبران آمریکا تصمیم به ماندن در افغانستان برای بیش از یک سال دیگر بگیرند، آمریکا بار دیگر با طالبان وارد جنگ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیلزاد: طالبان مانع تراشی کند، تحریم می شود

خلیلزاد: طالبان مانع تراشی کند، تحریم می شود