مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-04-28بين الملل

ارتش یمن خط دفاعی دوم ائتلاف سعودی در مأرب را شکافت


پس از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن به سمت مرکز استان مأرب، نیروهای ائتلاف و دولت مستعفی یمن اقدام به ساخت خطوط دفاعی جدیدی کرده اند که این گام آن ها نیز با شکست مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که پس از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن به سمت شهر مأرب، نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی اقدام به ساخت خطوط دفاعی جدید در اطراف این شهر کرده اند.

ایجاد خطوط دفاعی جدید روزنامه دایره ای از سمت شمال غرب شهر مأرب خاکریز های بزرگی نیز ایجاد کرده اند.

این روزنامه لبنانی  با اشاره به اینکه ساخت خط سوم دفاعی پس از ساخت خط دوم به معنای کشیده شدن نبرد به سمت شهر است، می افزاید که نیروهای صنعاء تجهیزات نظامی به جبهه البلق القبلی آورده اند و از دو محور به مواضع نیروهای منصورهادی که از حمایت شبه نظامیان حزب اصلاح و عناصر سازمان القاعده در منطقه الاریالات برخوردارند، حمله کرده اند.

الاخبار همچنین گزارش داد که ارتش و کمیته های مردمی یمن حمله ای دیگر به طرف جاده اصلی که شهر مأرب را به صرواح متصل می کنند، انجام داده اند و به رغم تلاش بسزای نیروهای هادی برای ایستادگی در برابر این حمله، نیروهای صنعاء در مناطق باقی مانده در رشته های کوه های البلق القبلی پیشروی محدودی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش یمن خط دفاعی دوم ائتلاف سعودی در مأرب را شکافت

ارتش یمن خط دفاعی دوم ائتلاف سعودی در مأرب را شکافت