مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-28سياسي

برگزاری رویدادهای «پیوند» صندوق نوآوری و شکوفایی صنایع فرهنگی


رویدادهای به هم رسانی استارتاپ ها با شتاب دهنده ها موسوم به «پیوند» صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بنیاد سپهر وابسته به سازمان تبلیغات در حوزه صنایع فرهنگی از خرداد امسال برگزار می شود.

- رویدادهای به هم رسانی استارتاپ ها با شتاب دهنده ها موسوم به پیوند صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بنیاد سپهر وابسته به سازمان تبلیغات در حوزه صنایع فرهنگی از خرداد امسال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویدادهای به هم رسانی استارتاپ ها با شتابدهنده ها موسوم به پیوند صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، در حوزه صنایع فرهنگی از خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

صندوق نوآوری و شکوفایی که همیشه تلاش کرده است خدمات و حمایت های متنوعی متناسب با نیازهای شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها در مراحل مختلف چرخه عمرشان ارائه کند، در همین راستا برای اینکه به تیم ها و شتابدهنده ها کمک شود تا راحت تر همدیگر را پیدا کنند و وارد یه بازی برد ـ برد بشوند، رویدادهایی به نام پیوند را برگزار می کند.

در همین راستا قرار است برخی از رویدادهای پیوند با هدف بهم رسانی فعالان حوزه های مختلف صنایع فرهنگی با مجموعه های توسعه دهنده کسب و کارهای فرهنگی همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویدادهای «پیوند» صندوق نوآوری و شکوفایی صنایع فرهنگی

برگزاری رویدادهای «پیوند» صندوق نوآوری و شکوفایی صنایع فرهنگی