مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-28سياسي

«مهراوه محله همدل» طرحی کاملاً مردمی در راستای رفع مشکلات محله ها


حجت الاسلام رضا غلامی از شناسایی بیش از یکصد مساله در طرح «مهرواره محله همدل» خبر داد و گفت: طرح مهراوه محله همدل کاملاً مردمی و با مشارکت خود مردم اجرا خواهد شد.

- حجت الاسلام رضا غلامی از شناسایی بیش از یکصد مساله در طرح مهرواره محله همدل خبر داد و گفت: طرح مهراوه محله همدل کاملاً مردمی و با مشارکت خود مردم اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک تغییر و تحولی در ماه مبارک رمضان ایجاد کرد و با توجه به فرمان رهبر انقلاب بر رزمایش مساوات و همدلی دیدیم که حتی مساجد از آن کارکرد خود که برگزاری نماز جماعت و غیره بود وارد عرصه فعالیت های اجتماعی شدند و به رفع مسائل مردم از تهیه بسته های معیشتی گرفته تا گندزدایی از سطوح شهر پرداختند؛ همین امور ما بر آن داشت تا علاوه بر تحقق مطالبات رهبری و دغدغه هایی که در ماه مبارک رمضان وجود دارد و هم اینکه جامعه نیازمند نشاط است این مسائل را در قالب یک طرح و پوشش مردمی با عنوان مهراوه محل همدل دنبال کنیم.

وی درباره بنیاد هدایت، گفت: بنیاد هدایت این طراحی را کاملاً مردمی انجام داد حتی در تیزر و لوگو از هیچ آرم سازمان و نهادی استفاده نکرد زیرا بر این اعتقاد بودیم که این کار اقدامی مردمی است و اگر مردم پای کار بیایند بسیاری از مشکلات با همدلی و همراهی آنان حل می شود که این طرح در مهراوه محله همدل خلاصه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهراوه محله همدل» طرحی کاملاً مردمی در راستای رفع مشکلات محله ها

«مهراوه محله همدل» طرحی کاملاً مردمی در راستای رفع مشکلات محله ها