مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-28بين الملل

گزینه های بایدن برای سفیری آمریکا در سرزمین های اشغالی


براساس گزارش ها، یک مقام سابق وزارت خارجه آمریکا از گزینه های احتمالی برای سفیری در سرزمین های اشغالی از سوی دولت بایدن تعیین شده باشد.

- براساس گزارش ها، یک مقام سابق وزارت خارجه آمریکا از گزینه های احتمالی برای سفیری در سرزمین های اشغالی از سوی دولت بایدن تعیین شده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، در آستانه انتشار اطلاعیه دولت بایدن، رییس جمهوری آمریکا به نظر می رسد نام توماس نایدس احتمالا برای پست سفیری در سرزمین های اشغالی اعلام شود.

بایدن به زودی گزینه های دولتش برای سفارتخانه های آمریکا را اعلام می کند و توماس نایدس که سابقا از مقام های وزارت خارجه بود، گزینه احتمالی برای حضور در اسراییل است.

نایدس در حال حاضر مدیرعامل و نایب رییس شرکت سرمایه گذاری بانکی مورگان استنلی است که با مشتری های جهانی، مسائل خارجی و امور دولتی سر و کار دارد.

تومایس نایدس سابقا بین سال های 2011 تا 2013 به عنوان معاون مدیریت و منابع هیلاری کلینتون، وزیر خارجه وقت آمریکا خدمت می کرد.

او همچنین در ژانویه 2013 جایزه خدمات ممتاز وزارت خارجه آمریکا را دریافت کرد.

نایدس در خانواده ای یهودی در مینه سوتا متولد شده است و کارش را در کنگره آمریکا در سمت های مختلفی آغاز کرد و از جمله دستیار رییس مجلس نمایندگان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های بایدن برای سفیری آمریکا در سرزمین های اشغالی

گزینه های بایدن برای سفیری آمریکا در سرزمین های اشغالی