مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-28اقتصادي

اجرای 450 برنامه ویژه هفته بسیج سازندگی در فارس


رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: در گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، 450 برنامه در بخش های مختلف و در گستره استان اجرا خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: در گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، 450 برنامه در بخش های مختلف و در گستره استان اجرا خواهد شد.

اسماعیل قزل سفلی ظهر چهارشنبه 8 اردیبهشت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: رونمایی از قطب های اقتصاد مقاومتی، افتتاح 161 پروژه محرومیت زدایی، اقتصادی و اشتغال با اعتبار 101 میلیارد تومان، انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد در حوزه اشتغال و افتتاح قرارگاه جهادگران مدرسه ساز از شاخص ترین برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج سازندگی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی فارس همچنین برگزاری رزمایش سراسری با شعار بسیج سازندگی، خدمات رسان و امید آفرین ، نشست سراسری مجامع جهادی، نشست با نماینده ولی فقیه در فارس و تجلیل از کارآفرینان را از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج سازندگی در استان اعلام کرد.

قزل سفلی با بیان اینکه انقلاب به وقوع پیوست تا حراست از مستضعفان و محرومان در جامعه نهادینه شود، گفت: بسیج سازندگی مولود انقلاب است و پس از ادغام وزارت جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی، برای اینکه روحیه فداکاری، مجاهدت و ایثار فراموش نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 450 برنامه ویژه هفته بسیج سازندگی در فارس

اجرای 450 برنامه ویژه هفته بسیج سازندگی در فارس