مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-04-28اقتصادي

تاکید بر ضرورت نظارت دقیق بر پروژه های راه و شهرسازی


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام مبلغ قرارداد طرح های عمرانی حوزه های راه، ساختمانهای عمومی ، دولتی و پروژه های بازآفرینی شهری را بالغ بر 2000 میلیارد تومان عنوان کرد.

- عبدالله بهادری در جلسه معارفه هیئت بازرسی مستقر در راه و شهرسازی استان، که با حضور بازرس کل استان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام علاوه بر فعالیت درحوزه های املاک و حراست و حفاظت از زمین های ملی و دولتی و دبیرخانه کمیسیون ماده 5 و امورزیربنایی که به صورت مستقیم با بیت المال و حقوق شهروندی مردم سروکار دارد بیش از86 طرح عمرانی حوزه های راه، ساختمانهای عمومی، دولتی و پروژه های بازآفرینی شهری در دست احداث است.

وی با بیان اینکه این طرح ها با قراردادهایی درمجموع بالغ بر 2000 میلیارد تومان در دست احداث است، تصریح کرد: این اداره کل علاوه بر آن تکمیل مسکن مهر باقیمانده،ثبت نام،پالایش، تأمین زمین و .

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را نیز برعهده دارد و یکی از ادارات اجرایی مهم و تأثیرگذار در توسعه استان است و سازمان بازرسی پشتوانه اجرای دقیق قوانین و مقررات به این روند کمک کب کند.

مهدی اصلانی کرچی، بازرس کل استان ایلام نیز در این جلسه اداره کل راه و شهرسازی را یکی از اداراتی دانست که به طور مستقیم با زندگی روزمره مردم مواجه بوده و همه شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ضرورت نظارت دقیق بر پروژه های راه و شهرسازی

تاکید بر ضرورت نظارت دقیق بر پروژه های راه و شهرسازی