مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-04-28سياسي

اجرای نقاره زنی در سردر باغ ملی به مناسبت میلام امام حسن (ع)


شهردار منطقه 12 در تشریح ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ماه مبارک رمضان از اجرای نقاره زنی در سردر باغ ملی هم زمان با میلاد باسعادت امام حسن (ع) خبر داد.

- شهردار منطقه 12 در تشریح ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ماه مبارک رمضان از اجرای نقاره زنی در سردر باغ ملی هم زمان با میلاد باسعادت امام حسن (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند، درهای آسمان در نخستین شب ماه رمضان گشوده می شود و تا آخرین شب آن بسته نخواهد شد، گفت: این ماه پربرکت فرصت مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در کنار روزه داران و شهروندان متدین است که تلاش کرده ایم با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از فضای مجازی در بحران شیوع کروناویروس از این فرصت بهره مند شویم.

وی از جمله این برنامه ها را اجرای اذان زنده و مناجات خوانی در میادین شهدا، قیام، بهارستان، امام حسین (ع)، خراسان و شوش (دروازه حضرت عبدالعظیم)، همچنین اجرای زنده تواشیح و سرودهای مذهبی توسط گروه های سرود در میادین اصلی سطح منطقه در طول ماه مبارک رمضان معرفی کرد و افزود: برگزاری مسابقات مجازی فرهنگی و هنری نظیر مسابقات عکاسی از نمازگزاران، خاطره نویسی، نقاشی، جمله نویسی، عکاسی ویژه روزه اولی ها، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نقاره زنی در سردر باغ ملی به مناسبت میلام امام حسن (ع)

اجرای نقاره زنی در سردر باغ ملی به مناسبت میلام امام حسن (ع)