مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-04-28ورزشي

ورود VAR به لیگ قهرمانان آسیا از مرحله یک چهارم نهایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه VAR برای نخستین بار در فصل گذشته لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار گرفت که نخستین بار در تاریخ رقابت های باشگاهی قاره کهن نیز محسوب می شد، - از مرحله یک چهارم نهایی به بعد در لیگ قهرمانان از VAR استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه VAR برای نخستین بار در فصل گذشته لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار گرفت که نخستین بار در تاریخ رقابت های باشگاهی قاره کهن نیز محسوب می شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن بهره گیری مجدد از این فناوری در لیگ قهرمانان، از آن در فینال ای اف سی کاپ نیز استفاده خواهد کرد.

استفاده از VAR در رقابت های آسیایی از مرحله یک چهارم جام ملت های 2019 آسیا در امارات آغاز شد و در ادامه در تمام 32 بازی جام ملت های زیر 23 سال آسیا در سال 2020 در تایلند به کار گرفته شد.

فناوری VAR که با هدف مداخله حداقلی و منفعت حداکثری طراحی شده است، به چهار موقعیت و تصمیم تاثیر گذار در بازی به ویژه گل شدن یا نشدن توپ، ضربات پنالتی، کارت قرمز مستقیم و تصمیمات اشتباه مرتبط با تشخیص هویت و شماره بازیکن خاطی محدود شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی این تصمیم را اتخاذ کرده که در صورت رسیدن نمایندگان ایران به مرحله یک چهارم نهایی و نبود امکانات سیستم کمک داور ویدئویی در کشورمان، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود VAR به لیگ قهرمانان آسیا از مرحله یک چهارم نهایی

ورود VAR به لیگ قهرمانان آسیا از مرحله یک چهارم نهایی